čtvrtek 7. června 2012

...A ZASE TA STRAŠIDLA

 


Ještě než se před prázdninami rozejdeme a naše keramické úterky skončí, musíme dát do gala naše hejkaly. Často jsem v časopisech a knihách vídala různá strašidla, která děti ve školách, družinách a kroužcích vytvářejí. Líbila se mi jejich různorodost, možnost co nejvíce zapojit dětskou fantazii, bavilo mě neumnělé zpracování. Vadilo mi jen, že by to byl další předmět na poličku,  lapač prachu, který nemá žádné využití a maminka s jeho vyhozením čeká jen na to, až "náhodou" upadne a rozbije se. A tak jsem hledala něco, co by ho opravňovalo k pobytu v dětském pokoji nebo na polici v knihovně. A našla jsem to! Uděláme si z hejkala  strážce našich úspor! Bude mít prostě vyndavací hlavu a dovnitř do těla budou děti házet penízky. Jakmile jsem věděla, že hejkal bude platným členem domácnosti, pustili jsme se v kroužku do jeho výroby. Ovšem jak takový hejkal vypadá? Kdo ho viděl? A co vlastně dělá?


Zase jsem Helence zamotala hlavu, zase se bojí, co na ni v lese vyjukne za potvoru. Pro příští rok si prostě budu muset zvolit bezpečnější témata našich výrobků.
Ale posuďtte sami, byla by škoda, kdyby tihle strašidláci nevznikli. Vidíte ty nádherné různorodé obličeje? To jsou charakteři, co?


Zdá se, že se Helenka se svým Hejkalem přece jenom skamarádí.

Tak si dávejte v lese pozor, jestli potkáte vysoký pařez s kloboukem z proutí, je to zaručeně hejkal!!!
P.S. Ten můj už má v sobě 28 korun!

Žádné komentáře:

Okomentovat